Bo kady czasem czuje si inny...
FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

Przed przewidywanym okresem bolał mnie brzuch (rozciąganie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla ludzi ekscentrycznych. Strona Gwna -> Ustalenia oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Odlotowy ekscentryk



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:47, 10 Kwi 2014 
Temat postu: Przed przewidywanym okresem bolał mnie brzuch (rozciąganie

no tak...ja to muszę się podreperować bo narazie zero operacji
[link widoczny dla zalogowanych]
Napoje:
adzikie mięso zaczęło się pojawiać dopiero jakieś 3 dni temu(jest malutkie ).
czy przed glodowka robilyscie lewatywe i czy pozniej pilyscie tylko nat.
kursy sa tylko,ze widzisz ja pracuje tak -7 dni,a potem 3 albo 4 dni wolnego i nie moge sobie pozwolic na chodzenie ani w weekendy ani w tygodniu,bo strace za duzo godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez się staram juz dłuzszy czas o baby Około 3 lat i nici.\

ja czekam na jodowanie i od miesiąca jestem bez hormonów. [link widoczny dla zalogowanych] Tak czytam o tej ropie i zaczynam ja czuc.
Miałam nadzieję że coś poprawi się z moją cerą. Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800tematów ,ponad 6000postów,fotki pozabiegowe powiedz mi co one Ci robily ze Ty mialas efekty po 30 min? następstwa są bolesne, a rehabilitacja długa i uciążliwa; Brerry [link widoczny dla zalogowanych]
też porposże zdjęcia wiec moze najpierw sie upewnij potem udzielaj . on nie zmusza mnie do przyjecia islamu,powiedzial, ze jesli jestem szczesliwa i spelniam sie jako chrzesijanka...to widocznie tak ma byc.....zauwazylam, ze wiekszocs kobie wiazacych sie z muzulmanami, nie zna i nie probuje poznac ich kultury...a to jest bardzo wazne...nie wierdze, ze kazdy z nich trzyma sie twardo zasad i regul jakie obowiazuja w ich kraju, ale na pewno maja one wplyw na jego postepowanie. mowisz ze nie mozesz zgiać.. Siedze i mysle ze jest ok - czlowiek sie poci, nogi jak galareta, w glowie helikopter, brak sily by oderwac papier toaletowy, no dobra wracam, bo pielegniarka sie niepokoi Przecenilam sie, bo mialam jeszcze lezec. Mam nadzieje że wkońcu ten wapń sie unormuje w organiżmie....boje sie że jak wróce do domu nie bedzie przy mnie kroplówki z wapniem .....teraz leże na łózku szpitalnym i wczoraj wieczorem znowu dostałam napadu... chyba do Niemiec a nie do Niemczech...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
właśnie tego się obawiam a na dodatek trzeba wyjechać na miesiąc na zamknięte szkolenie..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli jednak pęcherzyk nie otrzyma sygnału do pękniecia, za co odpowiada LH i FSH, nie pęka i staje sie coraz większy.
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest wkurzajace jak pomysle o jego zboczeniu! mam znajomych pracujacych w Londynie - na roznych rodzajach umowy - i tam ciezarne ida na urlopy dopiero ok 2-4tyg przed porodem przy czym ten czas odliczas im sie z urlopu juz po urodzeniu dziecka - tak wiec kochanie poczytaj troszke i podaj linka do informacji zanim takie wesolostki znow napiszesz , ok?
Forum dopiero się rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego … mysle ze najważniejsze ze można zaczac od wzajemnego wspierania…
Bradzo się ciesze, że spadaja wam cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie ponownie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tyle że lekarz powiedział mi że to trwa 4 miesiące a nie rok podkreślił że tak jest teoretycznie ale nie wiedziałam ze aż tak się wydłuży. [link widoczny dla zalogowanych] Miś - no sorry, ale nie ma lepszego filmu.
wyczuwalna na dziasle? no naprawde te dziwne bole brzucha sa dzisiaj bardzo uporczywe, gdyby jutro byl poniedzialek poszlabym od razu do gina. Dzień dobry!! po to żeby harować na chleb a tylko Ci u góry wiedzą za co pracuja i śmieją się z takich ja my!! [link widoczny dla zalogowanych]
Te blizny mnie denerwują... a tort- to tez problem!! Witam! Witajcie dziewczynki. Pozdrawiam serdecznie. kiedys próbowalam adipex i tak miałam( bóle głowy i szybkie bicie serca) ale i tak ćwiczyłam, a po wysiłku wszystko sie normowało. Tylko ze to sa uprzedzenia z zycia wziete.
Myślałam, że w pierwszej fazie będę 2 mieś., a potem ile się jeszcze uda schudnąć to dobrze, a przy tym tempie zajmie mi to pewnie 3 mieś., oby nie dłużej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy może dostałaś od lekarza metforminę?
[link widoczny dla zalogowanych]
po drugie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też schudłam...
A od kiedy odstawilam angielski i przestawilam sie na wloski, nie potrafie slowa wydusic po ang!
Przy następnej wizycie powiedz lekarzowi,aby wyjasnił Ci tą teorię.
Mnie jakoś to oczyszczanie już weszło w krew Mam za sobą sporo głodówek ,już nie policzę nawet ile
4.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do be_perfect:

Myslalam tez o mikrodermabrazji ale babka powiedziala ze w moim przypadku kilka zabiegow nawet moze nie wystarczyc. [link widoczny dla zalogowanych] Przepisałam to co jest napisane w książce, którą mam.
Na pewno zajrze pozniej! Osoba odpowiedzialna, bez nałogów na calym swiecie sa rozni ludzie, i dobrzy i zli, ci co bija zony i ci ktorzy je kochaja, nie mozna generalizowac ten muzlumanin to zly a ten jest katolikiem to napewno jest dobry, to jest strasznie krzywdzace, Pozdrawiam Zakwasy sa drugi dzien wiec jest dobrze [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mieszkam w Turynie i uwazam, ze mimo niskiej kultury wielu imigrantow , wniesli sporo zycia do tego skostnialego (lata temu) miasta. no, nie gardle, ale na nadgarstkach , to jeszcze wyszukałam ciekawą lekarkę z zakresu reumatologii i ta obejrzawszy moją teczkę(!!) z badaniami stwierdziła, ze jeszcze tu czegoś brakuje. Mam 28latek i oczywiscie dziudziuch juz ze mnie zaden Zapach bazylii, pomarańczy i goździków kojąco wpływa na osoby vata wypróbuj je w postaci kadzidełka lub olejku zapachowego, kiedy przychodzą ciężkie chwile; Robię u dr Kęckiego w Brzegu (przyjmuje też w Opolu) jest b.dobrym fachowcem bo wie jak mają wyglądać piękne usta. Ja mieszkam na polnocy. Jaczewskiego.
wcale nie jest niska;/
madzia81-słyszałam,że czasem w ciąży lekarz od razu nie zaleca pocjentce odstawiania bromka,jeśli podejrzewa,że zbyt gwałtowne odstawienie,może prowadzić do poronienia(najczęściej jest tak w przypadku gdy mamy do czynienia z bardzo dużymi wynikami prolaktyny).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepsze jeziorko niż Tesco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
find_me moje mieszkanie ma 3,30 wysokosci jest po czym sie wspinac na szczescie w kuchni i lazience mam obnizane sufity to nie ma takiej tragedii, ale stoleczek pod reka

Jestem mega ciekawa kto tym dazem pisze w moim imieniu i potrafi napisac tylko to ja jestem moniula.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem raczej skromna dziewczyna i wstydze sie wielu rzeczy... *
[link widoczny dla zalogowanych]
co slychac dziewczyny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1.

zycze kazdej z osobna jaknajszybszgo zafasolkowania.,wiem ze czasem ciezko uwierzyć,ale jak na to patrze z perspektywy czasu jak tez łykałam z wami bromek,jak juz chciałam tym palnąc w diabły i dać sobie spokuj...to pojawiła sie najwieksza niespodzianka w zyciu...bardzo niespodziewanie,bo juz w to nie wierzyłam...a tu prosze 10 tydzień u mnie dobiega końca.....takze wam tez sie uda...predzej czy pozniej ale napewno!!!!!!!pozdrawiam i trzymam kciuki.buziole [link widoczny dla zalogowanych] ja robiłem w wakacje przez 2 miesiace po 300 lub 500 brszuszkow dziennie i 100pompek oczywiscie seriamy.
dzisiaj czułam się WYŚMIENICIE! IDE NA OPERACJE CZWEARTEK. Jakiej dr Natalii - to tylko wizażystka jest, a nie żaden lekarz ale powodzenia - jak się nie boisz Operoana- paznokcie u nóg i rąk muszą byc widoczne w razie gdyby palce Ci siniały. rosalinda a twoj men ze swoimi kolezankami [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.. do napisania Co do wypróżniania się. Jagoda Mają jakieś specjalne maszyny? skierowanie było na klinowe czyli czesci ale co zrobił chirurg to nie wiem, moze opowiem wam moja historie: lekarzy problemów, z zajściem w ciąże.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S Proponuje użytkownikom forum którym sie wrasta paznokiec kupić w sklepie sode oczyszczoną i rozpuscic ja w wodzie i wymoczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla ludzi ekscentrycznych. Strona Gwna -> Ustalenia oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme  Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin